آکورد آهنگ stay with me امیر تتلو
تاريخ : یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:, | 23:49 | نویسنده : دارا

دوستای گیتاریست گلم اینم آکورد آهنگ تتلو.اولین بار که این آهنگو شنیدم یاده آهنگ وقتی دلت

شکست سیامک عباسی افتادم و وقتی آکورداشو در آوردم متوجه شدم آکوردای هر دو آهنگ یکیه!

آکورداشو روی گام اصلی در آوردم.حتما نظر بدین.امیدوارم لذت ببرین...

ریتم:4/4

B.............A..............C#m.......................E

وقتی من پیشت میشینم عاشقترین مرد روی زمینم

B.....................A............C#m................................E

اینو میدونی که من بی تو میمیرم آخه تموم دنیامو تو چشمای ناز تو میبینم

B........................A......C#m................................A

ولی باد اومدو هرچی که بود برد اون روزای خوبمون چه زود مرد

B..........................A..C#m........................A

حالا من بی تو تنهای تنهام ببینی که چه خالیه دستام تو ببین

c#m..............................E

نیستی ببینی چقدر بی تو خرابه حالم

B........................................A

بدون تو انگاری داره خراب میشه سرم تموم عالم

c#m..............................E

نیستی ببینی چقدر بی تو خرابه حالم

B.................................A

بدون تو من واسه گریه کردن صد بهونه دارم

آرپژ:

c#m..............................E

نیستی ببینی چقدر بی تو خرابه حالم

B........................................A

بدون تو انگاری داره خراب میشه سرم تموم عالم

c#m..............................E

نیستی ببینی چقدر بی تو خرابه حالم

B.................................A

بدون تو من واسه گریه کردن صد بهونه دارم

مدلاسیون: 

Dm..............................F

نیستی ببینی چقدر بی تو خرابه حالم 

C........................................Bb

بدون تو انگاری داره خراب میشه سرم تموم عالم

Dm..............................F

نیستی ببینی چقدر بی تو خرابه حالم

C................................Bb

بدون تو من واسه گریه کردن صد بهونه دارم

 


نظرات شما عزیزان:

sadegh
ساعت14:54---14 اسفند 1391


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: